Ales - 2008-04-12 19:19:36

Początkowo dostajemy 10 punktów nauki.
Co każdy poziom otrzymamy 5 punktów nauki, które wydamy na atuty.

Atuty:
Walka bronią jednoręczną: 1 poziom-5pkt, 2p-10pkt, 3p-15pkt, co poziom + 2 obrażeń bronią jednoręczną.
Walka bronią duwręczną: koszty takie same jak jednoręczną,(nie nadaje siędo walki z tarczą) co poziom +3 obrażeń
Łuk: koszty jak powyżej, co poziom +2 do obrażeń łukiem.
Obrona tarczą: koszty jak powyżej,(nie nadaję się do walki z bronią dwuręczną)  co poziom -2,5% ataku przeciwnika.
Lekki pancerz: koszty jak powyżej, co poziom -2,5% ataku przeciwnika.
Średni pancerz: koszty jak powyżej, co poziom -4% ataku przeciwnika.
Ciężki panczerz: koszty jak powyżej, co poziom -6% ataku przeciwnika.
Skradanie: koszty jak powyżej, pozwala nie zauważenie podejść do kreatury, którą chce sie zaatakować, +25% nie zauważalności co poziom.
Kradzież: koszty jak powyżej, niezbędne skradanie, umożliwia kradzież przedmiotów innym bohaterom jak również okradanie sklepów w wiosce, co poziom 25% niewykrywalności.
Trafienie krytyczne- koszty jak powyżej, potężne trafienie, co poziom +10% szansy zadania obrażenie i +10 obrażenia zadanego.
Skurowanie: pozwala po pokonaniu obdzierać ze skóry kretury napotkane po drodze i sprzedawanie ich lub ulepszanie nimi pancerz jak równiez wytwarzania ubrań i ich używania lub sprzedania, płaci się za tą umiejętność tylko raz 5 punktów.
Kręgi magii: 1p-5pkt, 2p-10pkt, 3p-20pkt, pozwala na uczenie się magii danego kręgu.

www.pokemon-pbf-game.pun.pl www.polandspeedteam.pun.pl www.2sp.pun.pl www.ugamella.pun.pl www.xiaolinxshowdownx.pun.pl